To miejsce, w którym kształtowana jest przyszłość świata badań.
Agenda
Sala Multimedialna
poziom 0, wejście od Browarnej / Lipowej
Maspex jest największą polską prywatną grupą w branży spożywczej oraz jedną z największych w Europie Środowo-Wschodniej. W 2023 roku przychody ze sprzedaży wadowickiej spółki wyniosły ponad 15 mld zł.
Maspex posiada w swoim portfolio prawie 70 marek, a jej produkty są obecne w ponad 80 krajach na całym świecie. Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin, Puchatek, DecoMorreno, Cremona, Plusssz oraz La Festa, Relax, Bucovina, River, Queens, Olympos, Apenta, Vellingrad to w większości liderzy rynkowi, marki najbardziej cenione w swoich kategoriach przez konsumentów w Polsce i w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Więcej...Na rynku alkoholi Maspex jest obecny od 2022 roku, w którym zakupił firmę CEDC - lidera na rynku wódki i największego importera zagranicznych alkoholi w Polsce. Posiada w tej kategorii kultowe i historyczne portfolio wiodących marek wódki takich jak: Żubrówka Soplica, Absolwent i Bols. W 2023 roku zakupił markę Becherovka. To było 21. przejęcie firmy z Wadowic, w tym 12. za granicą.
Produkty z portfolio Maspex powstają w 18 nowoczesnych zakładach produkcyjnych w Polsce i za granicą. Rocznie wytwarza się w nich 2,2 mld litrów soków, nektarów i napojów, ponad 280 tys. ton makaronów, wyrobów zbożowych i instant, niemal 180 tys. ton dżemów i przetworów oraz 155 mln litrów alkoholi. Firma skupuje od polskich rolników corocznie 380 tys. ton owoców i warzyw oraz 130 tys. ton pszenicy. Maspex organizuje wiele programów społecznych i wspiera lokalne inicjatywy w powiatach, gdzie znajdują się zakłady pracy.
Więcej na stronie: https://maspex.com
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (WZ UW) to najstarszy wydział zarządzania w Polsce i najstarsza w Europie Środkowo-Wschodniej jednostka kształcąca w zakresie zarządzania. WZ UW powstał w 1972 r. Od 1991 r. WZ UW prowadzi prestiżowy program studiów EMBA, od 2007 r. nieprzerwanie otrzymuje prestiżową akredytację AMBA. W 2017 r. WZ UW otrzymał akredytację EQUIS – jedną z 3 najważniejszych akredytacji dla uczelni biznesowych na świecie. W 2022 r. WZ otrzymał akredytację AACSB i tym samym zdobywa tzw. „trzy korony” – trzy najważniejsze międzynarodowe akredytacje. Wydział Zarządzania posiada 5 na 5 tzw. palmes of excellence przyznawanych najlepszym uczelniom i wydziałom biznesowym na świecie.
Więcej...Wydział Zarządzania UW jest dumnym przedstawicielem polskiej edukacji biznesowej na arenie międzynarodowej i kontynuuje swoją misję formowania przyszłych liderów biznesu, gotowych na wyzwania globalnego rynku. WZ UW aktywnie angażuje się we współpracę z biznesem, partnerem wydziału są m.in.: Bank Millennium, Santander Bank, PwC, Henkel, KPMG, Mars, P&G, Bank Pekao, Schneider Electric, L’Oréal, Alior Bank, Makro, Sii.
Więcej na stronie: https://wz.uw.edu.pl
Związek Pracodawców Ogólnopolskich, Ponadregionalnych i Lokalnych Mediów Radiowych MOC FM reprezentuje nadawców radiowych w obszarze związanym z branżą radiową w Polsce. Uczestniczy w projektach obejmujących różnorodne media, m.in. bierze udział w pracach nad powołaniem JIC oraz stworzeniem jednoźródłowego badania mediów. Jest głosem nadawców w konsultacjach projektów ustaw dotyczących zasad funkcjonowania mediów w Polsce a w szczególności – przyszłości Radia i rozwoju rynku radiowego.
Związek MOC FM powstał w październiku 2021 roku. Jego członkami są nadawcy stacji lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich, których łączny udział w rynku radiowym wynosi około 75 procent.
Więcej na stronie: https://mocfm.pl
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców oraz przedstawicieli branży artykułów promocyjnych w Polsce. Skupia 160 polskich firm z branży artykułów promocyjnych. Celem PIAP jest reprezentowanie interesów branży, promowanie standardów etycznych oraz dostarczanie rzetelnych informacji o kondycji sektora artykułów promocyjnych.
Więcej na stronie: https://piap-org.pl
Warszawska Szkoła Reklamy jest – w najlepszym tego słowa znaczeniu – szkołą zawodową. Przygotowujemy naszych absolwentów do pracy w branży reklamowej i służących komunikacji branżach pokrewnych: grafice, fotografii, filmie, PR, marketingu. Rozważania teoretyczne, badania i konferencje naukowe stanowią margines naszej działalności. Stawiamy na rozwój praktycznych umiejętności naszych wychowanków będących odpowiedzią na rzeczywiste zapotrzebowanie rynku pracy. Pomagamy przemienić je w kompetencje udokumentowane i sprawdzone w działaniu.
Więcej...Warszawska Szkoła Reklamy Sp. z o.o. prowadzi następujące placówki edukacyjne:
Więcej na stronie: https://www.akademiareklamy.edu.pl