Logo

KONFERENCJA

Respondent, Konsument, Obywatel

9 czerwca 2022, godzina 12 // Stadion PGE Narodowy, BeIN Offices

Pobierz bezpłatnie raport z badania!

Zgadzam się na kontakt marketingowy ze strony SoftArchitect Sp. z o.o. za pomocą podanego adresu e-mail. Możesz zawsze wycofać zgodę na kontakt marketingowy, np. pisząc na adres [email protected]. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Administratorem Twoich danych jest SoftArchitect Sp. z o.o.. Więcej o tym, jak chronimy Twoje dane dowiesz się w polityce prywatności.

Galeria zdjęć z konfernecji

Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel Respondent, Konsument, Obywatel
face
hexagon

Badania CAWI są podstawową techniką zbierania danych o konsumentach. Oznacza to, że większość wyników badań opiera się na opiniach i ocenach osób ze „społeczności panelistów”.

hexagon

Pionierskie badanie „Kim jest polski respondent?”
odpowiada na pytanie kim są osoby, które biorą udział w panelach internetowych oraz jakie są ich motywacje do uczestnictwa w badaniach marketingowych.

hexagon

Celem projektu jest pozyskanie rekomendacji do uspójnienia standardów i poprawy jakości danych pozyskiwanych z paneli w Polsce.

hexagon

SoftArchitect i HERSTORIES dzielą się wynikami po to, by unaocznić jakie działania zwiększą motywację respondentów do udziału w badaniach oraz poprawią jakość pozyskiwanych danych.

hexagon

Ważnym elementem projektu jest pokazanie perspektywy respondentów, poznanie ich oceny i satysfakcji ze współpracy z firmami badawczymi.

Agenda

12:00 - 12:15

Rejestracja

12:15 - 12:25

Powitanie
Rafał Sobczak - SoftArchitect

12:25 - 13:00

Respondent czy Konsument?
Marta Majchrzak & Ewa Świątkowska - HERSTORIES

13:00 - 13:45

Responsument - nowe podejście do prowadzenia paneli internetowych
Rafał Sobczak - SoftArchitect

13:45 - 14:10

Innowacyjne metody motywacji
Przemysław Wenka & Paweł Jurczyszyn - Motivation Direct

14:10 - 14:30

Podsumowanie i dyskusja

list
address address

Miejsce

room

Poznaj naszych prelegentów

Rafal

Rafał Sobczak

CEO
Współtwórca innowacyjnych systemów informatycznych skali Enterprise (panele internetowe, systemy wspierające realizację badań dowolnymi technikami, systemy ankietowe i in.). Przez 14 lat związany był z Instytutem SMG/KRC (obecnie Kantar Polska), gdzie pełnił funkcję szefa zespołu doboru prób i technologii bazodanowych. Odpowiadał za dobór prób m.in. do badania słuchalności radia w Polsce - Radio Track, jednoźródłowych badań konsumenckich Target Group Index, a także projektował i wdrażał systemy wspomagające realizację ww. badań. W SoftArchitect na stanowisku dyrektora generalnego i prezesa zarządu. Od 2020 roku pełni rolę konsultanta merytorycznego Komitetu Badań Radiowych.
Marta

Marta Majchrzak

Co-Founder
„Jako psycholożka społeczna z naturalną ciekawością ludzi i ich zachowań” Marta 20 lat temu skończyła studia i od tego czasu zajmuje się badaniami jakościowymi i ilościowymi. Karierę rozpoczęła w SMG/KRC, które wspomina z łezką w oku. Z zaangażowaniem prowadzi projekty badawcze na styku marketingu i nauk społecznych i popularyzuje ich wyniki w mediach. Współautorka pierwszego w Polsce badania o siostrzeństwie, kocha projekty dotyczące kobiet. Założycielka HERSTORIES. Dyrektorka merytoryczna Sisters of Europe Polska. Stypendystka Tarbut Fellowship inspirowanego programem Wexner Heritage Program.
Ewa

Ewa Świątkowska

Co-Founder
Socjolożka i badaczka z ponad 15 letnim stażem. Ekspertka w zakresie badań jakościowych, z bardzo dużym doświadczeniem pracy po stronie biznesu, zarówno w branży FMCG, jak i w finansowo-technologicznej. Interesuje się nieoczywistościami badawczymi: prowadziła etnografię z rolnikami w 9 krajach EMEA, współtworzyła bank mobilny w Belgii, badała losy mniejszości olenderskiej w dorzeczu środkowej Wisły. Ma słuch na różnice międzykulturowe, wypracowany w trakcie pracy na wielu rynkach europejskich.
Przemyslaw

Przemysław Wenka

CEO

Od 7 lat CEO i współwłaściciel Motivation Direct, wcześniej przez 12 lat Dyrektor Sprzedaży w Sodexo Benefits and Rewards. Udało mu się z sukcesem wdrożyć wiele projektów sprzedaży zarówno w Polsce jak i zagranicą. Wprowadzał w Polsce jedną z pierwszych platform do zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymi. Jest ciekawy świata i nowych wyzwań, stąd lubi rozwijać wspólnie z klientami projekty, które przekładają się na sukcesy w sprzedaży.
Pavel

Paweł Jurczyszyn

Senior Program Manager

Project Manager z wieloletnim doświadczeniem, wdrożył wiele programów motywacyjnych i lojalnościowych. Posiada duże doświadczenie we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzrost zaangażowania Uczestników.
Partnerzy konferencji